vrijdag 12 oktober 2012

Feest(je)


Vandaag is het een klein beetje feest op de boerderij, ik ben namelijk jarig!
43! (slik) Een goede reden voor een give-away, vind ik.
Dus als je in het bezit van deze "munt"ketting met extra hanger wilt komen
doe dan het volgende:

* word volger ( of misschien ben je dat al wel)
* laat een berichtje achter

(De ene hanger is van aluminium, een relief aangebracht, patina erop en tenslotte geschuurd
en de ander is van klei met blauwe alcoholinkt).

Succes allemaal, de uitslag maak ik 25 oktober bekend, zo nu ga ik aan de koffie met gebak (monchou), mmmmmmmm



14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe heelgraag mee voor de give away, vind ze zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd. Je leeftijd is helemaal niet belangrijk en dat getal zegt toch niets (ik ben ouder hihihihi).
    Ik doe weer mee met je give away. Eens moet het toch lukken :-)
    Een gezellige dag.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Det finns 1 år Hurrah Hurrah, som du kan se som inte är du ♪♪ nee ikke is niet zweeds, maar vond het gewoon leuk op zinnenvertalen.nu kun je het vertalen
    ik doe heel graag mee met je jarige job give away, en vind het een onwijs gaaf kado!!
    zal ook zo meteen een linkje op mijn site zetten.
    43 je bent nog een jonge blom, ikke is 44 als je het snel zegt valt het mee zeg ik altijd ☺

    Det finns 1 år Hurrah Hurrah, som du kan se som inte är du

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem10/12/2012

    Gefeliciteerd!!
    En je give a way is super gaaf.
    wie niet waagt die niet wint..dus bij deze!
    Groetjes carola (wkd)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd (we zijn even oud, nou ik ben ietsjes ouder, maar ook ietsjes). Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt gehad en je nog geniet van je avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeiciteerd wij zijn uit hetzelfde jaar. Ik ben een half jaartje ouder. wat een leeftijd alweer hé? Op deze prijs wil ik wel kans maken dus ik doe mee aan je supergave give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker jong nog en ja leuk hoor ik doe graag mee,Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha superleuke blog!

    Ik doe ook graag mee met deze give away. Zelf heb ik ook eentje lopen op het moment, dus als je je kans wilt wagen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag! :)
    Ik wil heel graag meedoen! :) Prachtige ketting!
    Groetjes, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via het zoeken op Google (uiltjes van stof) kwam ik op jouw blog terecht. Kan ik me nog opgeven voor de prachtige give away?
    Die ketting is helemaal het einde en ik hoop dus van harte dat ik nog even met mijn neus in de boter val!
    Ik word fan en voor vandaag zal ik nog even reclame voor je maken op mijn blog. Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en het is inderdaad een prachtige ketting!kun je lekker mee gaan pronken!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Ontzettend leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik hoop dat je mijn blog blijft volgen! groetjes Jolanda